Ανοιχτές θέσεις εργασίας στην εταιρία “Bubbleicious”

23|03|17
ΘΕΛΕΤΕ να γίνετε μέλος της ομάδας του “Bubbleicious”;
Η Bubbleicious λειτουργεί από το 2013 με συνολικά 6 καταστήματα στην Ελλάδα και 4 στην Κύπρο.
Το να εργάζεσαι σε ένα κατάστημα “Bubbleicious” είναι διαφορετική από κάθε άλλη εργασία. Δημιουργείς στιγμές επαφής με τους πελάτες μας με αυθεντικό τρόπο κάνοντας τη διαφορά στη ζωή τους. Φτιάχνεις μοναδικά ροφήματα και χτίζεις σχέσεις με τους πελάτες μας (γνωρίζεις το αγαπημένο τους ρόφημα). Προσφέρουμε ευέλικτα προγράμματα εργασίας, προνόμια και ένα περιβάλλον πραγματικά φιλόξενο.
Διαθέσιμες ανοικτές θέσεις:
- Barista – Αθήνα (κέντρο) (ΚΩΔ: Αθήνα)
- Barista – Περιστέρι (ΚΩΔ: Περιστέρι)
- Barista – Θεσσαλονίκη (Καλαμαριά) (ΚΩΔ: Θεσσαλονίκη)
- Barista – Ρόδος (beach bar Φαληράκι) (ΚΩΔ: Ρόδος)
- Barista – Ξάνθη (ΚΩΔ: – Ξάνθη)
- Έως 30 ετών
- Επικοινωνιακός, πρόσχαρος, πρόθυμος, εργατικός, συνεπής και συνεργάσιμος
- Επαγγελματική εμπειρία στον κλάδο της εστίασης
Αποστολή:
Να συνεισφέρει στην άριστη λειτουργία του καταστήματος με τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του “Bubbleicious”.
Προσφέρουμε: αποδοχές, ασφάλιση, προγράμματα εκπαίδευσης, ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.
Αποστολή βιογραφικών (με επισυναπτόμενη φωτογραφία) στο info@bubbleicious.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης.
- Store manager (Strategy & development brand manager) – Αθήνα ( κέντρο) ) ( ΚΩΔ: Αθήνα Store manager)
- Store manager (Strategy & development brand manager) – Θεσσαλονίκη (Καλαμαριά) ( ΚΩΔ: Θεσσαλονίκη Store manager)
Αρμοδιότητες
- Εκπαιδεύει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ώστε να παρέχεται στους πελάτες εξαιρετική εξυπηρέτηση.
- Πλάνο ανάπτυξης και στρατηγικής, προτάσεις επίτευξης της κερδοφορίας.
- Αναπτύσσει σχέσεις με την τοπική κοινωνία και συμμετέχει στις τοπικές εκδηλώσεις.
- Οργανώνει, αναγνωρίζει, επικοινωνεί και αναθέτει εργασίες στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή ροή της λειτουργίας.
- Χειρίζεται με αντικειμενικότητα και ειλικρίνεια τα θέματα που προκύπτουν και διασφαλίζει ότι ακολουθούνται οι εταιρικές αρχές και φιλοσοφία.
- Εφαρμόζει τα εταιρικά προγράμματα και αναπτύσσει στρατηγικά πλάνα προς επίτευξή τους. Εμπνέει και εμπλέκει τους partners του στην επίτευξη των στόχων του καταστήματος.
- Παρέχει εκπαίδευση και καθοδήγηση. Ελέγχει και επαναπροσδιορίζει την υιοθέτηση λύσεων και εφαρμογών με στόχο την ομαλή λειτουργία και επιτυχημένη πορεία του καταστήματος. Μετράει και αξιολογεί τα αποτελέσματα.
- Ελέγχει και επιβλέπει τις ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό, αναλύει κόστη, προβλέπει και διεξάγει συνεντεύξεις για πρόσληψη ατόμων στο κατάστημά του.
- Δημιουργεί πλάνα εξέλιξης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας του. Παρέχει feedback.
- Επιβραβεύει και αναγνωρίζει τα μέλη της ομάδας του.
- Επιβεβαιώνει ότι οι partners του τηρούν τους υγειονομικούς κανόνες και κανονισμούς ασφαλείας.
- Αναπτύσσει αρμονικές σχέσεις με τους partners του ανταποκρινόμενος στις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός.
- Εφαρμόζει τα Star Skills και ενεργεί ως Role Model για την ομάδα του.
Προϋπηρεσία
- Αντίστοιχη προϋπηρεσία, στον κλάδο της εστίασης σε θέση ευθύνης ομάδας
- Εμπειρίας σε ανάλυση οικονομικών αναφορών και στοιχείων και πτυχίο στα οικονομικά θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Επιθυμητή η γνώση Automated Labor Scheduling, Monthly Status Report, Quarterly Business Review, Cash Management και Inventory Management.
Αποστολή βιογραφικών (με επισυναπτόμενη φωτογραφία) στο info@bubbleicious.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης.