5 Τρόποι για να βελτιώσετε την παρουσία σας στο Instagram
12|06|17
Γράφει ο Δημήτρης Στρατηγός,
Account Executuve στην εταιρεία Socialab
Γνωρίζετε ότι το Instagram τον Δεκέμβριο του 2016 είχε 600 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή στα social media;
Το storytelling χρησιμοποιώντας οπτικά μέσα είναι αυτή τη στιγμή το κλειδί μίας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Οι χρήστες προσελκύονται από οποιοδήποτε οπτικό μέσο, όπως ωραίες εικόνες, cinemagraphs ή βίντεο. Επίσης, το ποσοστό των Αμερικανών που χρησιμοποιούν smartphones βρίσκεται στο 77%, με αποτέλεσμα να βρίσκουν και να βλέπουν πολύ content από tablet ή smartphone, ενώ βρίσκονται στον δρόμο.
Όλα αυτά μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το μάρκετινγκ με χρήση οπτικών μέσων αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να προσελκύσετε υποψήφιους ή μόνιμους πελάτες να αλληλεπιδράσουν με το brand σας χωρίς να χρειάζεται να σταματήσουν και να διαβάσουν κάποιο λεκτικό post.
To Instagram λοιπόν είναι η κατάλληλη πλατφόρμα για να το κάνεις αυτό.
Παρακάτω θα αναλύσουμε πέντε τρόπους για να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία και να βελτιώσετε την παρουσία σας στο Instagram.
1. Διαφημίσεις στο Instagram
Όλες οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να διαφημίσουν στο Instagram με χρήση διαφημιστικών φωτογραφιών, βίντεο ή carousel.
Οι διαφημίσεις στο Instagram έχουν μία ένδειξη στο επάνω μέρος που αναγράφει “Sponsored” και ένα κουμπί call to action στο κάτω μέρος, το οποίο μπορεί να είναι είτε “Learn More”, είτε “Download” ή “Install App” ή “Shop Now”.
Αν επιθυμείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας σας με τη χρήση του Instagram, θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε ένα συγκεκριμένο design για όλες τις φωτογραφίες που χρησιμοποιείτε. Ώστε όταν οι χρήστες κάνουν scroll στην κεντρική σελίδα, να αναγνωρίζουν αμέσως τις διαφημίσεις σας από την εμφάνισή τους.
2. Μάθετε και επικοινωνήστε το μήνυμά σας
Οι καταναλωτές προσελκύονται από τα brands με τα οποία ταυτίζονται. Οπότε, αν γνωρίζετε τι σημαίνει το brand σας και μπορείτε να το επικοινωνήσετε διαρκώς, θα καταφέρετε να ενισχύσετε το εταιρικό σας προφίλ. Εάν ακολουθήσετε τον συγκεκριμένο τρόπο χρησιμοποιώντας ελκυστικές εικόνες και βίντεο, τότε οι χρήστες θα σας ακολουθούν ζητώντας καθημερινά περισσότερο από το
περιεχόμενο που τους παρέχετε. Πλέον στην συνείδηση του κοινού δεν θα είστε απλά μία εταιρία, αλλά ένα brand που ενισχύει το lifestyle του.
Η Nike αποτελεί ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα.
3. Αφήστε τα ίχνη σας
Έχετε την δυνατότητα να εισάγετε τοποθεσία στις φωτογραφίες σας, ώστε να μπορούν οι χρήστες να βρίσκουν την φυσική σας παρουσία. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα hashtags καθώς και hashtag του brand σας σε κάθε post, για να μπορούν οι χρήστες να σας κάνουν tag. Με αυτόν τον τρόπο δίνουν την δυνατότητα στους δικούς τους followers να κάνουν click στα hashtags για να βρουν το προφίλ σας και την ίδια στιγμή σε εσάς να παρακολουθείτε το content στο οποίο εμφανίζονται τα συγκεκριμένα hashtags που σας αφορούν.
4. Παρέχετε μοναδικό περιεχόμενο
Πρέπει να σκέφτεστε με περισσότερη φαντασία και έξω από τα συνηθισμένα πλαίσια. Προσπαθήστε συνεχώς να απαντάτε στην ερώτηση: Πως το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρουμε μπορεί να παρουσιαστεί με έναν μη αναμενόμενο τρόπο;
Υπάρχουν διακοπές με τις οποίες μπορείτε να συνδυάσετε το προϊόν σας; κάποια ιστορική αναδρομή ή κάποια ανακάλυψη;
Η φωτογραφία από το Instagram της Oreo συνδυάζει τις καλοκαιρινές διακοπές και έναν διαφορετικό, έξυπνο και όμορφο τρόπο που παρουσιάζετε το προϊόν.
5. Δημιουργήστε ειδικές προσφορές για τους χρήστες του Instagram
Ένας πολύ δημοφιλής τρόπος για να προκαλέσετε το ενδιαφέρον των followers σας, είναι να προσφέρετε έναν κωδικό κουπονιού για την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας για τους χρήστες που σας ακολουθούν και αλληλεπιδρούν με τον λογαριασμό σας στο Instagram.
Τον Δεκέμβριο του 2015, τα Starbucks διοργάνωσαν το #RedCupContest, όπου ζητούσαν από τους πελάτες τους να ανεβάσουν φωτογραφίες με τα εορταστικά κόκκινα ποτήρια των Starbucks.
Οι πέντε καλύτερες φωτογραφίες κέρδισαν μία δωροκάρτα με $500. Σήμερα, τα Starbucks συνεχίζουν την δυνατή τους παρουσία στο Instagram με ένα συνδυασμό από φωτογραφίες που στοχεύουν στον καταναλωτή και άλλες που παρουσιάζουν τον κατάλογο και τα προϊόντα. Η χρήση φωτογραφιών που «προσελκύουν το μάτι» των χρηστών, έχει ως αποτέλεσμα να παραμένουν στην σελίδα και να κάνουν scroll παρατηρώντας τις φωτογραφίες.
Με τον συνδυασμό μίας ενδιαφέρουσας ιστορίας και εντυπωσιακών οπτικών μέσων στο Instagram, μπορείτε να ενισχύσετε γρήγορα και αποτελεσματικά τηναναγνωρισιμότητα του brand σας και τη διάδραση των χρηστών με την εταιρία σας. Το κλειδί, όπως σε όλες τις πλατφόρμες social media, είναι να επικεντρωθείτε στην ανθρώπινη πλευρά του brand σας, παρέχοντας μοναδικό περιεχόμενο, ένα ξεκάθαρο μήνυμα και μία συνεχή διαδραστικότητα.
Πηγή: suit.gr