Κάντε το website σας ή το e-shop σας φιλικό προς τις απαιτήσεις Google!

4|07|17

Γράφει η Αρετή Βάσσου,

Σύμβουλος Στρατηγικής Ψηφιακής Επικοινωνίας και Διαφήμισης – Digital Strategy Director στην Grafimedia

 

Μόλις φτιάξατε το site σας ή το e-shop σας και δεν έχετε τις αναμενόμενες επισκέψεις; Διαβάστε τι πρέπει να κάνετε, εάν θέλετε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και να κατατάξετε το site σας σε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα του Google σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.

 

Ανεβάστε το e-commerce site σας ή το website ή το blog σας στην κορυφή, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα. Αποφύγετε τις γνωστές παγίδες και σταματήστε να χάνετε κλικ, που οδηγούν στην απώλεια κίνησης και επισκεψιμότητας.

 

Ορίστε τη SEO στρατηγική σας

 

Πριν από οτιδήποτε άλλο, για να φτιάξετε το website σας, χρειάζεται να έχετε ένα όνομα τομέα (domain name), φιλοξενία web (web hosting) και ένα πιστοποιητικό SSL. Πριν ανοίξετε τις πόρτες του website σας στο κοινό, προσθέστε:

 

  • χάρτη του site (sitemap)
  • error page 404
  • όρους χρήσης
  • πολιτική απορρήτου
  • σελίδα επικοινωνίας
  • ειδοποίηση σχετικά με τη χρήση cookies
  • καταχωρήστε το site σας στο Google Webmasters

 

Σε περίπτωση που όλα αυτά σας ακούγονται ακαταλαβίστικα, τότε απευθυνθείτε σε έναν SEO Expert.

 

Η στρατηγική για το SEO ξεκινά με μία εις βάθος έρευνα γύρω από τον τομέα της αγοράς που επιθυμείτε να ενταχθείτε.

 

Η χρυσή λίστα του SEO

 

Ο πιο σημαντικός παράγοντας για την κατασκευή ενός ισχυρού και σταθερού website είναι η αδιάκοπη έρευνα.

 

  • Έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά keywords που αφορούν τον τομέα της αγοράς που στοχεύετε και σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
  • Βρείτε λέξεις-κλειδιά keywords για την αρχική σας σελίδα και για όλες τις κύριες σελίδες.
  • Οργανώστε τις κατά προϊόν, σελίδα και χρήση.
  • Ξεχωρίστε τις δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά keywords από τις φράσεις με λέξεις-κλειδιά (long tail keywords).
  • Μην υπερβάλετε με τη χρήση της ίδιας λέξης-κλειδιού keywords ξανά και ξανά και ξανά!
  • Προσδιορίστε τις λέξεις-κλειδιά keywords που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας (μια καλή ιδέα είναι να εγκαταστήσετε το Free Moz Toolbar).
  • Εντοπίστε από πού λαμβάνουν οι ανταγωνιστές σας τους εισερχόμενους συνδέσμους τους (inbound links).
  • Δημιουργήστε μια δεξαμενή λέξεων-κλειδιών (keyword lake) για τις δημοσιεύσεις στο blog σας (ναι, πρέπει να έχετε blog).
  • Δώστε προσοχή στην αρχιτεκτονική του site. Τα UX & UI έχουν πολύ μεγάλη σημασία. Εάν έχετε παρατηρήσει μεταξύ των ανταγωνιστών σας ότι μια συγκεκριμένη δομή βοηθά στην αύξηση της κυκλοφορίας και των πωλήσεων, κάντε το ίδιο κι εσείς.
  • Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα επιλέγοντας ένα ήδη αποτελεσματικό μοντέλο.
  • Τώρα, εστιάστε στο πώς να κάνετε το site σας να φαίνεται πιο φιλικό και πιο ελκυστικό στους υποψήφιους επισκέπτες. Τι χρειάζεται; Φωτογραφίες; Χρώματα; Φόντο; Συστάσεις; Εύκολα και σαφή βήματα;
  • Προσδιορίστε το target group σας.
  • Φτιάξτε ένα ημερολόγιο για το πλάνο δράσεών σας και τηρήστε το.
  • Εάν το site σας είναι ήδη δημοσιευμένο, εντοπίστε τα λάθη του και καταγράψτε όλες τις προτάσεις (ή αναθέστε τη δουλειά σε έναν ειδικό).
  • Διορθώστε όλα τα θέματα του site σχετικά με την ταχύτητα (ή αναθέστε τη δουλειά σε έναν ειδικό).
  • Κρατάτε το website theme, το CMS και όλα τα plugins ενημερωμένα σύμφωνα με τις τελευταίες αναβαθμίσεις.
  • Φροντίστε ώστε να είναι φιλικό προς το περιβάλλον κινητών συσκευών (mobile friendly).
  • Ελέγξτε το site σας στη Google. Προσφέρει δωρεάν αναφορά: Δείτε τι σας προτείνει να διορθώσετε για κάθε ενότητα.

 

Κάντε τακτικό έλεγχο SEO για βελτιστοποίηση σε κάθε σελίδα του website σας.

 

Πώς να κάνετε SEO

 

Κάντε τακτικά βελτιστοποίηση στην ιστοσελίδα σας:

 

  • Δομή του site: Η ιδανική αρχιτεκτονική μπορεί να επηρεάσει τη χρηστικότητα του site σας και τις πωλήσεις σας. Φτιάξτε το έτσι, ώστε να είναι απλό, καθαρό και με εύκολη πλοήγηση.
  • Χρησιμοποιήστε bread crumbs (βήματα διαδρομής στην ιεραρχική δομή του site), λογική σκέψη και τρέξτε πολλές δοκιμές A/B.
  • Η χρηστικότητα έχει να κάνει με το πόσο διασκεδαστική και εύκολη είναι η εμπειρία του χρήστη.

 

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ .