Οι μάρκες με την μεγαλύτερη έκθεση στα Social Media

29|01|18
Με την δημοφιλία που έχουν τα Κοινωνικά Δίκτυα σήμερα οι μεγάλες μάρκες έχουν βρει νέους τρόπους για να προσεγγίζουν τους πελάτες τους, παλιούς και νέους.
Η δυνατότητα που δίνει το Facebook ή το Instagram στις εταιρείες να προσεγγίσουν τους followers τους μπορεί να μετατραπεί σε ένα δυνατό εργαλείο χτισίματος της βέλτιστης εικόνας τους από το τμήμα Marketing.
Άλλη μια παράμετρος η οποία δρα σαν «δωρεάν δημοσιότητα» για τις μάρκες είναι η «μόδα» των Selfies, δίνει μια έκθεση σε πολύ κόσμο χωρίς η εταιρεία να κάνει κάτι ή να σπαταλήσει χρήματα διαφήμισης.
Η εταιρεία ανάλυσης Κοινωνικών Δικτύων Brandwatch, έδωσε στη δημοσιότητα τις μάρκες με την μεγαλύτερη έκθεση στο Instagram και το Twitter, μετρημένη σε εμφάνιση φωτογραφιών με το λογότυπό τoυς σε αυτά τα κοινωνικά δίκτυα από τους χρήστες.
Οι τρεις πρώτες μάρκες: MacDonalds, Nike, Adidas είναι έως ένα σημείο αναμενόμενες μια και το φαγητό και ο αθλητισμός είναι δημοφιλείς κατηγορίες στα κοινωνικά δίκτυα και ειδικά στο Instagram.
Apple, Google και Amazon είναι οι μάρκες έκπληξη θα λέγαμε μια και είναι πολύ κοντά στην Coca Cola…
Πηγή: startupper.gr