SEO και Μηχανές Αναζήτησης (εκτός Google): Συμβουλές Χρήσης

23|03|18
Μάθετε πως να χρησιμοποιείτε τις διάφορες μηχανές αναζήτησης (επιπλέον της Google), για να έχετε πολλαπλά οφέλη, όσον αφορά την προώθηση της εταιρείας σας στο διαδίκτυο.
- Τα μέσα της (ή digitalassests: τα διαφορετικά είδη περιεχομένου).
- Τις διάφορες δημοφιλείς μηχανής αναζήτησης μετά την Google Universal, σαν προορισμό εξέχουσας προβολής της εταιρείας σας.
Οι εταιρείες που δημιουργούν συστηματικά περιεχόμενο το οποίο μοιράζονται με το κοινό τους, μπορούν να πολλαπλασιάσουν τα οφέλη που λαμβάνουν από τις προσπάθειες τους, πέραν του να πετύχουν TOP 3 κατατάξεις στην GoogleUniversal, για το τελευταίο πχ. υψηλής ποιότητας στοχευμένο “how–to” άρθρο, το οποίο ανεβάσανε πρόσφατα στο εταιρικό τους blog. Συμβουλές Περιήγησης και Χρήσης στις επίσης Δημοφιλείς Μηχανές Αναζήτησης (εκτός της GoogleUniversal)
A) YouTube
Οι συστάσεις ή η παρουσίαση των στατιστικών δημοφιλίας για την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης (για video) την YouTube.com (που ανήκει στην Google), είναι περιττές. Αυτό όμως που δεν είναι περιττό αλλά απόλυτα χρήσιμο, είναι η παρουσία ενός brand εκεί. Μου χτυπάει πολύ περίεργα κάθε φορά που τυχαίνει να έρχομαι σε επαφή με κάποιον επιχειρηματία ο οποίος δεν ασχολείται καθόλου με το YouTube και δεν ανεβάζει video. Στην εποχή που ζούμε είναι πολύ περίεργο κάτι τέτοιο.
B) GoogleImages
Το ίδιο ισχύει και για την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης (για εικόνες) την GoogleImages (Images.Google.GR, που επίσης ανήκει στην Google).
Γ) GoogleMyBusiness
H μηχανή αναζήτησης για εταιρείες με τοπικό χαρακτήρα ή φυσική υπόσταση που εξυπηρετούν συγκεκριμένες περιοχές. Ακόμα και μη τοπικό χαρακτήρα να έχει μία εταιρεία, π.χ μία B2B international επιχείρηση με παρόμοιο κοινό (παγκόσμιο), και πάλι μπορεί και πρέπει να καταχωρήσει δωρεάν τα στοιχεία της (διεύθυνση, τηλέφωνο, τίτλο, κατηγορία εταιρείας, ώρες εξυπηρέτησης). Η GooglemyBusinessμηχανή αναζήτησης της Google, δρα κατά ένα μέρος σαν business directory και κατά δεύτερο σαν social network, καθώς ο administrator μπορεί να ανεβάζει φωτογραφίες σχετικές με προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και να κάνει status updates, με links (υπερσυνδέσμους) που οδηγούν πίσω στην ιστοσελίδα τους κ σε άλλους προορισμούς.
Δ) Όλα τα SocialMediaNetworks αποτελούν μηχανές αναζήτησης
Οι περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν την social πλευρά των social networks όπως το Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Slideshare (μηχανή αναζήτησης για PPTκαι video αρχεία) κτλ. Τα networks αυτά είναι το κάθε ένα, μία μηχανή αναζήτησης από μόνα τους. Αυτό σημαίνει, ότι μπορεί μία εταιρική σελίδα σε αυτά τα networks να γίνει optimized και να προωθείται με την λογική και γνώση του SEO, έτσι ώστε να την βρίσκουνε στην 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της κάθε μίας. Υπάρχει ένα “search box” (πάνω αριστερά συνήθως) σε όλα αυτά, παρόμοιο με της Google Universal. Επίσης, κάνοντας στοχευμένο SEO πάνω σε αυτές τις σελίδες, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζονται ακόμα και στην Google Universal, για σχετικές λέξεις – κλειδιά, μαζί με την βελτιστοποιημένη και προωθούμενη ιστοσελίδα μία εταιρείας για τις ίδιες.
- Φτιάξτε ένα σχετικό βίντεο με το άρθρο σας, κάντε σε αυτό SEO (on-video), ανεβάστε το στο εταιρικό YouTube κανάλι σας και προωθήστε το με off-video page SEO για να κερδίσει υψηλές κατατάξεις στην πρώτη σελίδα της YouTube
- Πάρτε την σχετική εικόνα του νέου άρθρου σας και κάντε On–ImageSEO. Ανεβάστε την στα εταιρικά ειδικά social networks, όπως το Instagram, το Pinterest και όλα τα υπόλοιπα που επιτρέπουν νέο status update. Προωθήστε την εικόνα σε άλλα blogs (off-image SEO) έτσι ώστε να κερδίσει υψηλές κατατάξεις στην μηχανή αναζήτησης GoogleImages.
- Μετατρέψτε το περιεχόμενο του άρθρου σας σε ένα PPT αρχείο παρουσίασης, κάντε On-PPT SEO, ανεβάστε την παρουσίαση στο εταιρικό σας SlideShare και προωθήστε την σε άλλες ιστοσελίδες (off – slideshare page seo) έτσι ώστε να ανέβει υψηλά στις οργανικές κατατάξεις εντός της Slideshare
Πηγή: www.epixeiro.gr